24.6.12

CALAiS Outfit

FINALLY!
Review about what i wear on CALAiS yesterday was so awesome, so here it is.


The semi dress is from ORE by All The Things I've Done which kinda like military look and really like it. Black latex thigh make me feel skinny than before. Also the boots which handmade and requested by me from my friend. I adore my eyewear because Lady Gaga popularize it. I love Lady Gaga sooo much, but not as much as Kenichi, lol. All the Surabaya Vogue rock the event on CALAis. There were VRY (@vrystore) also attend this grand opening party, and i got an opportunity to be captured by VRY as eccentric guuurrrll, lol. I don't know if i am deserved to get this chance but i was so fvckin excited and happy because the Calais grand opening party was wonderful and full of passion. Surabaya Vogue fellas made me crazy on that night. I wanna kiss them, muach muach, lol. Miss you guys










Eyewear Rayban
Bag Clementine
Shoes Handmade (Mighty8)




So you guys wanna know who are they? I mean the sponsor or the cafe also the store. Check my post soon,. Let me know if you wanna be a feature person on my blog, my pleasure to have some amazing people on my blog. And if you are from Surabaya, please visit sbyvogue.blogspot.com and follow, dont forget to follow the twitter too.


Outfit All The Things I've Done @orepremiumstore
Cafe @calaistea
Surabaya Vogue @sbyvogue


To see how the party was, click HERE




21 comments:

  1. Kak, your second picture definitely makes you look different!
    Love your outfit ;D

    http://theresia-oei.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. omg super love your glasses and boots! <3

    ReplyDelete
  3. wow, you are so unique!
    love your eyewear and your boots for sure!

    bellionducky.

    ReplyDelete
    Replies
    1. really, thanks god, lol. i love for being weird haha

      Delete
  4. COOL outfit,
    would you like to follow back my blog :D?

    ReplyDelete
  5. yes your second pict like you're someone else ! haha
    also you look have your own style yea :D
    that's cool !

    anyway, I have Giveaway event too in my blog!
    MOST people said they are adorable, SO why don't you come and visit to see?
    Don't forget too join :)
    rubyandrosa

    ReplyDelete
  6. LOVELYYYY<3
    nobody loves gaga like I do. HAHAHA.
    I love that semi dress thing.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ORE gtl, tau kan harganya? lol
      aku agak bingung mix & matchnya

      Delete
  7. you have your own style ! I do love and appreciate it. Anak surabaya ya kak?
    Btw, gmana cara gabung Sby Vogue? Hehe

    Love,
    Raras

    spoonafternoon.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. kirim ke email aku kosongan gpp, ntr aku kirim form :D

      Delete
  8. Larasss, km design boots dimana? aku mau ikutann hahaha super nice military outfit!

    ReplyDelete
  9. gal you a rocksta! totally in love with your style! <3

    Pumps & Kicks

    x

    ReplyDelete
  10. loooove your outfit dear! esp the glasses <3
    you rock it <3

    xx
    sartob

    ReplyDelete
  11. HAHAHA a bit laugh when read about kenichi lol. pretty awesome beyatch!!!!! <3

    ReplyDelete
  12. gorgeous, perfect

    GIVEAWAY on my blog!
    http://ashleytreece.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Wow I really like these photos..they remind me of something in a magazine!

    ReplyDelete